viernes, 5 de abril de 2013

OS ECOSISTEMAS. PERIGOS E PROTECCIÓN.


     Xa estamos a ver o tema  OS ECOSISTEMAS.  Pois ben, aquí déixovos unhas ligazóns con actividades de aprendizaxe sobre o tema. Entrade e traballade. Logo explicádesme que vos custou máis, que aprendestes...

   Hai unha chea de cousas moi interesantes que non sabemos e que coas actividades que vos propoño podemos descubrir. Isto de aprender é como unha aventura na que vas superando moitas fases para chegar ao final; aínda que aquí nunca hai final, nunca deixamos de aprender.
Intentaremos comprender e coñecer:
  1.    A diversidade de ecosistemas que existen na Terra.
  2.   O concepto de ecosistema e os seus compoñentes.
  3.   As características de ecosistemas terrestres e acuáticos
  4.   A importancia de protexer os ecosistemas.
  5.   A influencia do ser humano nos ecosistemas.
  6.   As medidas para paliar o esgotamento dos recursos naturais, a contaminación, a acumulación de residuos.
  7.   O respecto e coidado polos distintos ecosistemas.
  8.   Os tipos de relacións que se establecen neles, tanto entre os seres vivos da mesma especie como entre os de distintas especies.
Intentaremos mostrar.. Unha actitude crítica ante os impactos que producen algunhas accións humanas e a  nosa contribución ao desenvolvemento sostible na medida das nosas posibilidades.

OS ECOSISTEMAS

UN MAGNÍFICO LIBRO LIM DO CEIP FRIAN TEIS- VICTORIO BLANCO




CADA SER VIVO TEN O SEU FOGAR



OS ECOSISTEMAS DE ESPAÑA
MOI BO RECURSO. NON DEIXES DE IR






ANIMAIS EN PERIGO DE EXTINCIÓN


OS ECOSISTEMAS- PROTECCIÓNS E PERIGOS
UNHA PEQUENA PREPARACIÓN DO TEMA PARA REALIZAR.



12 comentarios:

  1. E ti eras a que dicías que as entradas non ían ser tan completas? Xa sabía eu que iso non ía ocurrir, je,je Unha entrada fenomenal, como sempre, cheísima de moi bos recursos. Unha gran aperta, amiga.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Para un tema tan importante hai moitísimos recursos. O difícil é a súa selección. Encantaríame que empezasen a mostrar unha actitude crítica ante as consecuencias que as nosas accións teñen sobre o medio natural e comezasen a contribuír ao desenvolvemento sostible na medida das súas posibilidades.Unha grande aperta.

      Eliminar
  2. Dolores me gustaron mucho los juegos, sobre todo el de adivinar los animales. ¡Aunque todavía no me ha dado tiempo a mirar todo lo que has puesto!. ¿Ese juego no lo pusiste el año pasado?

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Me encanta comprobar que los recursos son de vuestro interés. Se entiende que no te haya dado tiempo a ir a todos. Eso quiere decir que cada uno de ellos lo trabajas detenidamente. !Estupendo! Tienes una gran memoria al recordar recursos del año pasado. !Hasta mañana!

      Eliminar
  3. Nacho Sousa Basanta8 de abril de 2013, 19:05

    Dolores ya me funciona el blog

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nacho, me alegra saber que ya podrás hacer las tareas que te has comprometido realizar hace más de dos semanas.

      Eliminar
  4. ¡Cuánta y qué buenísima información de los ecosistemas!. Me parece excepcional el recurso del CEIP Frian Teis, para empezar; porque no tienen desperdicio los que van a continuación. Me encantó la introducción de Los Parques Nacionales, ubicados en el mapa. Muy interesante porque de paso, los localizamos en cada Comunidad Autónoma descubriendo parte de su idiosincrasia. Un comienzo apropiadísimo, para reflexionar y concienciarnos cuanto nos podemos perder si no interiorizamos el principio de responsabilidad en la conservación y uso sostenible.
    Magnífico, Dolores.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Ana, es verdad que hay bastantes recursos. Y no sabes cuándo siento no hacer unas entradas más cortas. Pero hay tantos y tan buenos recursos que me resulta difícil la selección. Es un tema que priorizo como fundamental y confío que los niños con nuestro ejemplo y orientación entiendan la necesidad del respeto y del cuidado de todos los ecosistemas. Desde el más pequeño (una charca, un parque..) hasta llegar al Amazonas. Muchas gracias por tu comentario. Un abrazo.

      Eliminar
  5. Dolores lo de los ecosistemas como dijiste que lo ibas a pedir para un día el ordenador de mi hermana que es el único que se puede conectar a la impresora no me permite abrir los pdfs.Un saludo

    ResponderEliminar
  6. Dolores me an encantado todos los juegos, pero el que mas me a gustado es le que havia que adibinar los juegos
    espero que me salga bien el esamen


    asta el lunes ¡ besos!

    de chloé

    ResponderEliminar
  7. Chloé, me alegro que la selección de recursos para trabajar los ecosistemas te hayan gustado. !Buen fin de semana!

    ResponderEliminar