sábado, 24 de noviembre de 2012

A HISTORIA -ÉPOCA DOS CABALEIROS E NAVEGANTES

   

Estamos a coñecer a Historia. Recordas? A Historia é a ciencia que nos permite coñecer o noso pasado. Porque asi sabemos quen eran, como vivian e o que fixeron as persoas que habitaron noutras epocas. Os historiadores, os arqueólogos e os xeógrafos colaboran no estudo da Historia.

DESEXO QUE ESTA VIAXE VOS RESULTE ABRAIANTE!



PULSA NA IMAXE PARA REALIZAR A PREPARACIÓN DA UNIDADE



    


A VIDA NO TEMPO DOS CASTELOS

        



Da man de Cronos, unha máquina do tempo, poderás viaxar a diversas épocas da Historia, dende a Prehistoria ata os nosos días, para saber como vivían os nosos antepasados nos distintos lugares da Terra.
Na liña do tempo selecciónase a época e aparecerán os sucesos relevantes. En cada escena hai uns puntos activos para ampliar a información: como vivían na época, os seus protagonistas, obxectos da vida cotiá…


NA PARTE INFERIOR DA PANTALLA DEBES IR Á ALTA IDADE MEDIA E Á BAIXA IDADE MEDIA E LOGO TAMÉN  A IDADE MODERNA.
EXPLORA CADA PANTALLA. HAI DIFERENTES INFORMACIÓNS NALGÚNS PERSONAXES E OBXECTOS.
NA PARTE SUPERIOR ESQUERDA PULSA EN: PERSONAXES DESTA ÉPOCA. NA LUPA ENCONTRARÁS OBXECTOS DA ÉPOCA.
NA MARXE SUPERIOR DEREITA O DEBUXO DUNHA ESPECIE DE LÁMPADA DARACHE TODAS AS EXPLICACIÓNS.

AS ACTIVIDADES ON – LINE SON MOI INTERESANTES.

CANDO REMATEMOS  A UNIDADE 15 VOLVEREMOS SOBRE ESTE MAGNÍFICO RECURSO.



A ÉPOCA DOS NAVEGANTES

   
MAGNÍFICO GLOGSTER QUE TRABALLARON OS NENOS DO COLEXIO “TERRA DE FERROL” SOBRE CRISTÓBAL COLÓN. MOITAS GRAZAS POR COMPARTIR!



        

  


4 comentarios:

  1. ¡Cuánta historia vais a aprender! Me gusta el recurso de cronos. Para los míos les queda un poco grande pero me lo guardo en favoritos. Un beso.

    ResponderEliminar
  2. Ana, lo que me encantaría sería lograr una primera aproximación a los hechos históricos y a los personajes que tuvieron una especial trascendencia. Lo ideal sería plantear ese acercamiento con propuestas sencillas de: investigación, artísticas, literarias... !Pero la realidad me dice que no podré!

    ResponderEliminar
  3. Ángel Torrente Prado27 de noviembre de 2012, 20:58

    Dolores cuando visité el castillo de La Mota en Medina del Campo, el guía nos dijo que en la Península Ibérica y en casi toda Europa, los fosos eran de arena y no de agua. También lo vimos en el castillo de Arévalo.

    ResponderEliminar
  4. Ángel, España es uno de los mejores países para los amantes de los castillos, pues hay muchos bastante bien conservados. ¡Qué suerte has tenido al estar en unos verdaderos edificios medievales! Es la auténtica manera de aprender.

    ResponderEliminar